woensdag 29 juli 2015

zomerjurk...versie "0"


in het hele zomerjurkenverhaal bedenk ik plots dat er iets niet klopt....: zit ik in het vorige blogje jullie al warm te maken voor versie nr 3 terwijl ik helemaal vergeten ben om het allerallereerste probeersel te publiceren!

Dus bij deze maak ik het goed en show ik hieronder mijn "proefstuk"



 stof: stretchkatoen - Stoffenspektakel Hasselt


bijpassend vestje: idee van op het WWW: 
een zwarte T-shirt doorknippen vooraan, korter maken, halsboord verwijderen. Met hetzelfde stof als het jurkje maakte ik biaisband en bevestigde dit rondom de boorden van het T-shirt...en klaar was kees ;)
Leuk voor de iets frissere momenten!

tot zover versie"0"!

Omdat ik tussendoor nog een "geheim-kado-projectje" wou maken (waarover binnenkort meer, nà de festiviteiten), kan ik nu verder gaan aan zomerjurk "3" (4 dus eigenlijk ;)....kan je nog volgen???hahaahaa)

in elk geval, 
wordt vervolgd!

lieve groetjes,
Hilde

6 opmerkingen:

  1. Schoon exemplaar! En ik ben helemaal mee in de nummering. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleedje en zeer origineel vestje! Ik kijk uit naar kleedje 3,...euh,4😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Testversie? Super geslaagd !!
    En dat vestje moet ik onthouden, heel mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en simpel, staat je ook heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!