donderdag 28 augustus 2014

Recy-KLEREN

Veel uitleg hoeft hier niet bij...ik ga de fotootjes voor zichzelf laten spreken.
Of nee, toch in het kort:
het was een "makkie"
het ging van JEANSROK tot CELESTE II én omdat ik nog stof genoeg over had (hà, eindelijk een voordeel gevonden van een maatje-méér te hebben)
....
kon ik er nog een bijpassende JULIETTE II bij maken !

en ik blij met mijn tassensetje!!! ( jeansrok hing al hele tijd ongedragen in de kast, wegens niet-zo-leuk-om-dragen, dus nu ga ik er op deze manier vast méér plezier van hebben)
(nam ze vandaag al gezellig mee op uitstap naar Aken, en de Céleste is goedgekeurd: licht op je schouder, voldoende binnenruimte én door de korte schouderriem blijft ze ook goed onder de arm zitten! Handig!)






binnenstofje: Petit Pan
vlieseline H640

11 opmerkingen:

  1. Super gemaakt! Leuk dat hergebruiken!
    Liefs,Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG... echt heel mooi... dikke proficiat :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, hoe lief! en ik denk heel veel aan jou met deze supertassen, want....herken je het voeringstofje

      Verwijderen
    2. Ja hoor... maar wou er niks van schrijven :)
      xxx
      Fijn weekend... geniet maar veel!

      Verwijderen
  3. Je bent 'en mooi' vergeten in je opsomming ;)
    Blij wat meer van je te kunnen lezen trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw!! Wat een prachtige tassen. Ik wilde dat ik wat handiger was met de naaimachine...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh, inderdaad een heel leuk setje!! Heb je schitterend gedaan, me like!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi, heel leuk gedaan! En vast een goed gevoel dat de rok nu wel gebruikt wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!