dinsdag 22 april 2014

pen "aan" agenda én stempels

jawel, ik hoor nog bij de "oude garde" die nog graag met de hand schrijft, die de pen graag voelt glijden over het papier, en die nog een ouderwetse agenda meezeult in haar handtas!
Die tas wordt dus vaak helemaal overhoop gehaald  op zoek naar de pen...
Maar vanaf vandaag hoeft dat niet meer! Euvel opgelost!

 ik zag het voorbeeld passeren op "Pinterest", zonder handleiding weliswaar, maar het was een makkie ;-)
lapje stof afgemeten, wat stikken, wat draaien en keren, een kamsnapje erdoor en hopla....klaar was kees!

Hup de tas in en op naar DE KNAPPE KNOOPJES voor een gezellige avond met toffe madammen !
Onder de deskundige begeleiding van het "stempelwonder" KAREN (jawel dames, dat is één van ons knappe knoopjes) hebben we tot onze eigen verbazing zelf geweldig mooie stempels gemaakt. Dankjewel Karen!
Dit is wat ik er van terecht bracht.
onze Baloe (wel op de verkeerde kant van de gom getekend! Stupid me! ik zal waarschijnlijk weeral te fel aan 't tetteren geweest zijn.. :-))
en een huisje-weltevree!
....
en ik?
ik ben tevree :-))

daaaaaaaaaaaaaaag, tot de volgende keer

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi !!
    En zo'n fijne details in Baloe...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stempels! Ze zijn goed gelukt he!
    Ik kon jammergenoeg niet komen, ik vond het zoooo jamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik wil precies ook een knoopje worden ;)
    Mooie pen oplossing trouwens - ga ik onthouden, ik verlies die dingen ook altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit, ook de stempeltjes. Daar kan je zoveel leuke dingen mee doen als je de smaak eenmaal te pakken hebt.

    Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, die stempels! Ik wist niet dat jij dat huisje gemaakt had :D leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal weer heel mooi gemaakt... ...de stempel inderdaad met heel veel details... Jij bent echt een knap knoopje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou ook tevre zijn met zo'n leuke stempels en die perfecte oplossing voor je pen, ga ik onthouden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!