dinsdag 18 februari 2014

dekentjes week 7

wat is dat toch een fantastisch project, die CAL 2014-dekentjes

week 7 is klaar
de kleurige versie ziet er nu zo uit
voor het 2de deken, gehaakt met de tweedwol van Zeeman, (en stiekem mijn favoriet!)
deed ik een inhaalmanoeuvre....en  het ging héérlijk goed vooruit, ondanks het gesukkel met het Catherine Wheel! tot 2x trok ik het hele boeltje uit omdat het de neiging had wat samen te trekken. Het euvel is nog niet helemaal opgelost, maar met deze versie kan ik leven ;-))


voilà, week 7, rij 21  is helemaal afgewerkt !

2 opmerkingen:

  1. de mijn is af...(beteuterd gezicht)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook erg mooi hoor, die deken in die ene kleur. Stiekem ook wel mijn favoriet !
    Groet, Vera

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!