maandag 7 oktober 2013

"kringloopvondst" of toch ongeveer...

in blogland zie je vaak de allerleukste kringloopvondsten passeren
waarvan ik blauw zie van jaloezie 
allé, waarvan ik eigenlijk supercontent ben voor de eerlijke vinder ervan 
dat die op zo iets tofs uitkomt!
Jawel, ook ik zet af een toe een voet in de kringloopwinkel in de buurt 
in de hoop er de vondst van mijn leven tegen te komen!
maar eigenlijk is dat tot nu toe nog niet echt gebeurd.

Tot ik van de week een boodschappenzakske vol spullekes van bij ons mama meekreeg...
ik zou daar misschien wel iets mee kunnen doen????
(tja, mama weet dat ik ALTIJD wel ALLES kan gebruiken!!! Enfin, ze moet er niet veel van zeggen, want het zit in de genen...en ik twijfel er niet aan dat zij daar voor iets tussenzit :-))

voor ik dat zakske opendeed had ik al zoiets van: ohjee, weer wat rommel bij...en ik zou eigenlijk ne keer moeten beginnen opruimen in plaats van bij te verzamelen...
er zaten enkele leuke stevige kartonnen dozekes in, heel mooi en goed bruikbaar om eens te beplakken met stof of een leuk papierke!
en goed ingepakt toverde ik dit zestal uit het zakske:
6 kleine schoteltjes (ik denk dat het glasonderzetters zijn)

 deze verborgen schatten uit mijn jeugdjaren zaten blijkbaar ergens heel goed verstopt in mama's porseleinkast. 
....Sarah Kay.....welk meisje was er niet zot van zo begin jaren '80?

en deze is toch wel echt mijn favoriet, wat een heerlijke lavendelblauwe kleurtjes.....
Oh, I like it!

Dat noem ik nu ne keer chance hebben sè!
een echte kringloopvondst vinden
bij moeder thuis!!!!

8 opmerkingen:

  1. Schattige bordjes.
    Grappig dat je moeder die al die tijd bewaard heeft. Jouw moeder weet wat waardevol is. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hééé, die herken ik precies! ik denk dat die ooit ook in ons huis aanwezig waren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suuuuuuper mooi!!! Sarah Kay hft ook heel mooie naaiwerkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!!! Echte hebbedingetjes...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kringloopwinkel die bij jou aan huis komt... da's nog eens handig :-) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!