zondag 29 september 2013

heerlijk lezen

gezocht: "extra vrije tijd"

Zonet op de fiets gesprongen, richting bibliotheek, en ik kwam thuis met een tasje vol nieuw leesvoer!


Ik breng altijd het maximum aan boeken mee, zodat ik zeker niet zonder zou vallen,...goed wetende dat ik in 95 % van de gevallen minstens 3/5de ongelezen weer terug moet brengen...
te weinig tijd
of
soms ook wel eens een "tegenvallertje" ( en dan bedoel ik zo'n boek waarin je maar niet vooruit geraakt!)



Laatst las ik nog 's ééntje van Katie Fforde en ik wist meteen weer waarom deze chicklits mij zo goed liggen! Je ziet het ook in mijn leesboekregistertje: per auteur noteer ik titels die ik graag eens zou lezen..en in fluo duid ik aan welke reeds gelezen werden! Handig schriftje! Mij zie je nooit zonder in de bibliotheek ;-)
Katie's boeken vind ik zo heerlijk cliché romantisch! Hahaha, je gaat erdoor als een trein, je vergeet alles rondom je, je hunkert naar méér en toch voel je al aankomen hoe het gaat eindigen...maar toch I LIKE IT !
en het kan mij worst wezen wat anderen erover denken, ik vind het heerlijke ontspanning, verstand op nul en GO!

Maar Katie gaat toch even moeten wachten, want deze "aanrader ? ", gaat beslist voorkruipen!
Opmerkzame blogsters weten dat hij hier in blogland al vaker ter sprake kwam...
mijn nieuwgierigheid werd aangewakkerd en daarom
was ik superblij te ontdekken dat hij ook in onze plaatselijke bibliotheek te verkrijgen was...
maar....blijkbaar waren er vele lezers happig op dit leesbrokje...dus moest ik effe geduld oefenen eer ik hem aan de haak kon slaan.
Nu is het zover!
Straks beginnen we er aan...





En hoe zit het met de creativiteit bij miekemoeche? hoor ik jullie al denken!
Wees gerust, er komt hier vanalles tevoorschijn, weliswaar op een rustig tempo, maar ik kan nog niets tonen.
Het zijn "kadootjes" op bestelling en kunnen toch niet openbaar gemaakt worden vooraleer ze afgeleverd zijn hè!
(maar geen nood, de foto's hebben jullie nog tegoed! Beloofd!)

Nog een fijne zondag!
Hilde




7 opmerkingen:

  1. Lekker lezen is ook fijn op zijn tijd!
    Als je Katie Fforde leuk vind, is Trisha Ashley ook een aanrader, bijvoorbeeld A Winter's Tale. Helaas nog niet vertaald in het Nederlands.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou heerlijk hoor z,n stapel boeken mooi zonnig weer een kopje thee en heerlijk lang lezen.

    Fijne zondag, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, als ik die stapel boeken zie, zou ik er zo willen aan beginnen.
    De lijst van al mijn wensen passeerde ook al, maar ik was er niet wild enthousiast over. Mooi, dat wel, maar net niet genoeg. Ik wens je super veel leesplezier en ben benieuwd te horen wat jij ervan vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind fforde ook zalig om te lezen....lezen, dat moet wegdromen zijn....cathy kelly en maeve binchy zijn ook zo. En onlangs kate morton ontdekt, ook geweldige boeken met ECHT een verrassend einde !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vee, heb je 'De vergeten tuin' van Kate Morton dan al gelezen? Absoluut in mijn top 5 allerbeste boeken ooit!

      Verwijderen
  5. Vwala, genoteerd in mijn boekje :-) Ik heb er ook eentje. Aan de ene kant ben ik beginnen noteren wat (en van wie) ik nog vanalles wil lezen, aan de andere kant schrijf ik telkens op wat ik gelezen heb en in welke maand. Dat boekje gaat ook standaard mee naar de bib en ook ik breng vaak de helft weer ongelezen terug. Hihihi... van herkenbaar gesproken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Breng u boekje maar mee donderdag kan ik er ook enkele noteren!!!

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!