zaterdag 11 mei 2013

knip en plak

Vertelde ik jullie al dat ik dol ben op knippen en plakken? Allé, eigenlijk vooral het knippen vind ik zalig ontspannend.
Ik spendeerde de afgelopen avonden met het doorbladeren van mijn verzameling  FLOWs en DAPHNE'S DIARYs ...op zoek naar mooie prenten, leuke papiertjes,.....
heerlijke tijdschriften vind ik dat! En soms is het best wat moeilijk om erin beginnen te knippen. Ik ga gewoon op mijn gevoel af en knip er uit waarvan ik afstand kan doen....Sommige plaatjes "moeten" nog even wachten eer ze een nieuwe bestemming krijgen.
Misschien is het een beetje zonde om zo'n bladen te lijf te gaan met de schaar, maar ik bekijk het zo: ik beleef er telkens weer plezier aan om ze te doorzoeken, ontdek telkens weer ongelezen stukjes, geniet van de mooie spreuken, foto's, prenten,.....én heb weer een voorraadje leuke briefomslagen !


Awel, daar kan ik nu BLIJ mee zijn!


7 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan... die met die kindjes op vind ik erg lief de rest is ook mooi hoor!

    Nu maar schrijven altijd fijn voor diegene die post mag ontvangen :)
    xx

    Morgen een fijne Moederdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelijk heb je Hilde, zo'n dingen maken mij ook blij!
    Toch fijn dat we dat gevoel hebben bij een paar blaadjes papier en niet bij ne porche of zo :-)

    fijne moederdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk. Ik krijg gelijk zin om ook aan de gang te gaan met papier. Maar eerst nog even verder haken. En klussen.
    Misschien is het idee van Studio Zakka iets voor je trouwens. Een papierswap.
    http://studiozakka.blogspot.se/2013/05/doe-de-papercraftyhappyswap.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb absoluut geen moeite om te knippen, heerlijk vind ik dat !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad heerlijk om te doen. Ik verknip mijn mooie bladen zoals de DD ook 'gewoon' hoor. En de allermooiste platen lamineer ik gewoon om op te hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt goed je best gedaan... Ze zijn heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof ! Vroeger ook nog gedaan, maar maakte er dan collages van … Die enveloppen lijken me ook leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!