donderdag 9 mei 2013

Elisanna clutch nr 2

dankjewel voor de leuke reacties op mijn vorig berichtje over de Elisanna-clutch.

En als bewijs dat ik het echt een té gek patroontje vind, toon ik jullie hierbij al een volgend exemplaartje.
't Is een lookalike van nr1, maar in plaats van een gehaakte bolletje aan de ritssluiting, naaide ik nu 2 knopen erop!


nr 2 : voor
 nr 2: achter
nr 1


vandaag was een lekker lui dagje, héél lang in pyjama rondgelopen en al wat in "oudere" FLOWs gebladerd, héééééérlijk !
enkele briefomslagen gemaakt met mooie pagina's uit mijn favoriete tijdschrift
zonet ijsje gelikt
tomaatjes en peterselie geplant
en nu effkes nog wat naaien...

nog een gezellige avond allemaal,
XXX
Hilde

3 opmerkingen:

  1. ooooh, weer zo mooi! Goed bezig Hilde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je hebt kunnen genieten... ben niet weg geweest... vertel het je nog wel :)

    Deze is ook heel mooi!

    Wat ben je nog aan het naaien ben nu wel nieuwsgierig hoor!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn zo'n lekkerluidag! :-) En je clutch is prachtig, ook exemplaar 1.

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!