maandag 3 september 2012

kaartje enzo

daarstraks vond ik in de brievenbus dit supertoffe kaartje van BO !

Tja, tegen beter weten in waag ik zoveel mogelijk mijn kans om eens één van die leuke give-aways te winnen die hier in blogland om je oren vliegen....maar ik heb géén geluk in het spel!
Om mij wat te troosten stuurde BO mij dit grandiose kaartje ! 't is echt wel mijn lievelingskaartje uit haar collectie ! Ze tovert de mooiste tekeningen uit haar hand, neem maar eens een kijkje !
Heel erg bedankt Bo!!! Ik ben er superblij mee!

En hier al een glimp van mijn naaiprojectje in wording...

nog een menina-tasje

en ons Baloeke vergezelde mij...hij had stiekem een lekker nestje gevonden in de fiberfill die van de strijkplank gevallen was...

schattig hè !

Verder vulde ik deze avond met boeken kaften voor zoonlief...ik heb nochtans gezworen dat hij dat vanaf zijn 12de toch echt wel zelf moest doen...ondertussen wordt hij volgende maand 16 !
och,....nog één keertje doet mama het wel!



10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje en ik ben al benieuwd naar je volgende naai-project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart... wat een leuke foto van Baloeke... mooi stof heb je daar weer!

    Lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Marina, hoe is't ? Heb je je nieuwe naaimachine al besteld????

      Verwijderen
  3. bij ons is't nog erger
    de meisjes moesten dat zelf leren vanaf hun 12
    voor ons zoontjes(14) heb ik het toch maar weer gedaan
    en dan die zussen van hun oren maken natuurlijk :)
    maar ze waren gekaft voor ik het wist

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die jongens maken er zich toch maar vlug vanaf hè....'t is overal 't zelfde ;-))

      Verwijderen
    2. feitelijk is het bij ons: die moeke denkt altijd dat het zoneke (het is ook onze kleinste) nog wat moet bemoederd worden
      allé, dat is toch den uitleg van de dochters
      eigenlijk denk ik; kom hier, voor ge uw papier en uw boeken verprutst
      handig is hem echt echt echt niet!

      Verwijderen
  4. Wat een super lief kaartje! En wat een super vrolijk stofje gebruik je voor je nieuwe naaiproject :) Benieuwd naar de foto's als het af is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dat kaartje , zo toepasselijk.En hoe schattig is Baloeke wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje heb je daar gekregen.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!