donderdag 2 augustus 2012

in vakantiemodus

hoi,
voor wie zou gaan twijfelen, ik loop hier nog rond op deze aardbol, maar sta wel duidelijk in vakantiemodus ;-)) Amai, niet te doen! Het knutselen moet er helemaal aan geloven. Dit overkomt mij niet vaak, maar ik heb blijkbaar geen inspiratie, geen zin om aan iets nieuws te beginnen.
Ondertussen vind ik het heerlijk om te surfen van de ene blog naar de andere, om te genieten van alle moois dat jullie allemaal tevoorschijn toveren. Ik kijk m'n oogjes uit en geniet! Ook waag ik mijn kans bij heel wat leuke give-aways die ik bij jullie tegenkom (tegen beter weten in, maar je weet maar nooit, hè)
Ook werd er hier ten huize van miekemoeche al heel wat afgerommeld en opgeruimd !
En manlief haalde de verfrol boven en gaf onze berging al een nieuw kleurtje...

 
 (wees gerust, we kozen een iets zachter tintje dan hierboven  ;-))

En nu is de keuken aan de beurt, eindelijk...
werd járen geleden op onderstaande manier bewerkt:
Ik heb het nu wel gehad met dat "zonnegeel"; Voor mij mag het nu wat rustiger...iets landelijker worden !
Dus hieraan wordt ook gewerkt.

Ik hou jullie op de hoogte en hoop binnenkort wat interessanter nieuws te brengen en te showen !

hahaha, ' t is niet alleen komkommertijd op tv..... ook hier bij miekemoeche !


Kan ook best eens  plezant zijn :-))

11 opmerkingen:

  1. groot gelijk!
    een keukenmuur schilderen moet hier ook gebeuren
    vroeger deed ik dat altijd graag
    maar elke keer vallen de kleuren tegen
    dus is voor mij de pret eraf...
    ik laat het nu als "verplicht vakantietaak" door de kids doen (het is echt gene grote muur, max 3 m²
    geniet nog van het blog-neuzen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook duizendpootjes hebben al eens geen zin of inspiratie, is ni erg hoor ! Bekijk jij maar lekker al die bLogskes van de anderen, de inspiratie zal wel komen, tot gauw ! B

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht al dat ge bollekes had geschilderd, is ook mooi. Ben benieuwd naar de nieuwe kleur, een tipje van de kleursluier ? En verder bekijk maar al die sites en Blogjes maar eens goed, dan doe je veel inspiri op ! Mss kunnen we samen eens iets in elkaar stikken, dan breng ik mn masjientje mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Babske, de kleur is echt niet superorigineel hoor, we gaan gewoon door in dezelfde tinten als onze living. Dus dat betekent sobere lichte tinten. Maar ik hou daar wel van, dan kan je met enkele kleuraccenten in het interieur veel kanten op!
      En ja....goed idee, breng je naaimasjientje maar ne keer mee dan vliegen we d'er samen eens in!!!
      Wanneer komen jullie nog 's af naar de limburg?

      Verwijderen
  4. Geel vind ik best mooi, maar na jaren iets anders is natuurlijk ook leuk! Nieuwsgierig naar hoe het wordt, wel delen hier hoor! Wij zijn ook nog druk met onze woonkamer veranderen. Als het klaar is ga ik er over bloggen :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar je hebt al heel veel geschreven en gemaakt in het afgelopen jaar dus dan kun je het er best even van nemen toch? Als je daarna maar wel weer gewoon lekker gaat knutselen en schrijven want ik vind het veel te leuk om het allemaal te zien en te lezen! :-P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoe lief geschreven, tuurlijk doe ik verder.... kan echt niet lang zonder!

      Verwijderen
  6. aha! en wie kwam ik tegen in maastricht? ik hoorde aan het allerleukste stoffenkraam iemand reclame maken voor blogs.....
    laat binnenkort maar zien wat het geworden is
    tof hè, zo mensen die je niet kent, toch kennen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, supertoeval gewoon! Jammer dat we niet even gebabbeld hebben, maar ik las al op je blog dat je nogal haast had. Tot de volgende keer?

      Verwijderen
  7. Héérlijk toch.... lekker rondkijken en zelf niks hoeven doen. Geniet ervan zou ik zeggen :)
    Trouwens, jullie zijn thuis aardig bezig zo te lezen. Schilderze!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben zo blij dat de reacties bij je andere werken nu zichtbaar zijn want wat je maakt is echt mooi!
    lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!