maandag 20 augustus 2012

een klein prulleke

ik heb niks groots mee te delen... 'k wil alleen effkes melden dat ik, ook al merken jullie er niets van, TOCH druk bezig ben met vanalles en nog wat.
Vooral het bewerken van het miekemoechekastje neemt zowat alle vrije tijd in die er naast alle dagelijkse huis-tuin-werk-en keukenbeslommeringen overblijft.
Maar ik verzeker het jullie...het is een ware metamorfose! Nog wat geduld ! Jullie krijgen de première, dat beloof ik plechtig op mijn communiezieltje :-)

en tussendoor stikte ik gisteren nog vlug een klein tasje in tafelzeil... zo vlug, zonder voering (maar de naadjes heb ik binnenin wel mooi afgewerkt met groen biaislint (schrijf je dat zó??? ..hm..raar woordje)
enfin, ik stopte er een klein prulleke in dat we laatst meebrachten voor de tante van zoonlief, zomaar...
Kennen jullie dat tuigje? Neen, ... is een tassendrager! Kan je je mooie handtas properkes aan je tafeltje hangen als je een terrasje doet.


Handig hè!

En nu kom ik eens bij jullie piepen...'s kijken wat het warme weekend bij jullie teweegbracht op creatief vlak ;-)
groetjes
Hilde

10 opmerkingen:

  1. Leuk tasje, mooi zeil stofje...staat zo mooi in mijn badkamer (jouw tissuedoos cover!)
    Zo'n haakje lijkt me wel wat, zo kun je je tasje ook niet snel vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt...
    Erg handig zo een tassendrager... mooie kleuren trouwens die goed samen gaan... leuk gezien!

    Mijn naaimachine kan geen zeil stikken:)
    Lieve groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk patroontje dat zeil!
    Je maakt me nieuwsgierig naar je nieuwe miekemoechekastje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een heel mooi tasje! Leuk zeil! En natuurlijk ken ik de tassenhanger. Super handig!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een leuk tasje, mooi zeiltje heb je gebruikt.
    Ik be ook benieuwd naar het kastje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!

    Hier wordt ook veel geknutseld, weinig geschreven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé handig dingetje... in een supertof tasje :-) yep yep biaislint is correct :-) Je houdt ons in spanning wat je kastje betreft ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!!! Ben ook erg nieuwsgierig naar je kastje.. enne.. af en toe chaos.. ;-)
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een klein, LEUK prulleke :) En wat een leuk zeil!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb zélf het PRULLEKE, maar ...
    zooooo'n leuk tasje ervoor??
    Neen, dát heb ik (nog) niet!!!!

    IK heb wél "dé" kast al gezien ... PRACHTIG!
    Toen was ze nog niet af, dus je kan al denken ... :o)

    BeantwoordenVerwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!