woensdag 30 mei 2012

GROEN

kraaltjes, kraaltjes, en nog eens kraaltjes... de ene al wat groter dan de andere, de ene al wat fleuriger dan de andere, de ene zelfgemaakt, de andere zelfgekocht, nog anderen zelf gekregen ...enfin... op den duur heb je er zóveel van ...
Dus gisteravond al wat bij elkaar gezocht en aan elkaar geregen. En dit is het resultaat:

eerst een halssnoer
en toen nog een
bijhorend armbandje

en met de kraaltjes die broer en schoonzus meebrachten uit het verre China, nog een armbandje

ik gebruikte als slotje eens zo een magneetslotje, dat is superhandig om eigenhandig je armbandje om te doen.
en van een klein overschotje zilverklei kon ik nog net een klein bedeltje maken (jammer dat je't op de foto n iet goed kan zien)
dat hangt hier nu aan te bengelen

voilà,
nu misschien nog wat stofjes knippen, want....
naaimachientje staat 2de op de wachtplaats om hersteld te worden (pffffffffffffffffff)
meneertje belooft dat ik het tegen het weekend weer terug zal hebben
EINDELIJK !



2 opmerkingen:

  1. Amai, uw geduld wordt wel op de proef gesteld, blijkbaar toch een zware operatie voor naaimachientje ! Maar ondertussen weeral mooie dingen gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad...mijn geduld begint stilletjes op te geraken! ik begin zowaar afkickverschijnselen te vertonen ;-) Hopelijk kan ik volgende maandag naar de knappe knoopjes MET naaimachientje...

      Verwijderen

wat fijn dat je hier een reactie achterlaat! Bedankt!